Inloggen Mijn AOK

X

Registreren

Maak direct een gratis MIJN AOK account aan!

X

Nieuw Ondernemersmagazine

01 maart 2017

‘Back 2 Business’ biedt sterk concept

Dirk Bouman, directeur van Uitgeverij Verhagen en John van der Tol, eigenaar van ‘Zaken voor Zaken’ bundelen hun krachten in het nieuwe Ondernemersmagazine ‘Back 2 Business’. ‘We hebben een bijzondere formule uitgewerkt om deze nieuwe loot te koppelen aan de Verhagenstam’, vertelt Dirk Bouman. ‘Het is een doordacht concept om met het magazine de zakelijke markt te bedienen en daarbij meteen een brug te slaan naar de consument.’

 

John van der Tol verdiende zijn sporen als uitgever van een glossy zakenmagazine (franchise) en als initiator van de ‘Slag om de Bollenstreek‘, Open Coffee, de Rabo DBB Cup en in de streek diverse bekende acties. Hij is eigenaar van het online Businessmagazine ‘Zaken voor Zaken’. “Het samengaan van print en online maakt ons hele concept complementair”, vult hij aan. “Beter kan niet. We kunnen onze klanten op deze manier optimaal van dienst zijn. Een hoge oplage tegen een interessante prijs.“ 

 

Transparant

“We gaan met het nieuwe magazine ‘Back 2 Business’ terug tot het direct zaken doen op een heldere transparante wijze”, gaat Bouman verder. “Een no nonsens aanpak, die past bij de ondernemers in de Duin- en Bollenstreek. Het unieke van deze formule is dat het ondernemersmagazine ook als krantenuitgave huis-aan-huis wordt verspreid.  

Dirk Bouman is een creatieve uitgever en zelf ondernemer. Een combinatie die staat voor de uitgave van negen gratis huis-aan-huis bladen, een abonnee weekblad, een landelijke uitgave met de Bloemenkrant en meerdere magazines. Sterke bladen die van betekenis zijn in de relatie tussen klant en ondernemer en als informatiekanaal dienen voor de ingezetenen van de streek. “Daarnaast hebben al onze kranten een veel bezochte website en zijn wij ook uitgever van de bekende nieuwssite ‘Alles over Katwijk’. John is lid van bijna alle ondernemersverenigingen en is een geweldige netwerker, terwijl onze mensen op alle cruciale punten in het gebied aanwezig zijn en weten wat er speelt.”

 

100.000 Plus

“Het ondernemersmagazine ‘Back 2 Business’ verschijnt dit jaar tweemaal, half mei en begin november, en volgend jaar minimaal driemaal, als glossymagazine in een oplage van minimaal 6700 exemplaren. Samen met de huis-aan-huismagazines in een oplage van ruim honderdduizend exemplaren”, gaat John van der Tol verder. “Door onze opzet onderscheiden wij ons in de markt. Lokale bedrijven worden optimaal zichtbaar voor een hele brede doelgroep. Eigenlijk optimale kruisbestuiving. In het magazine is ruimte voor human interest, bedrijfsreportages, nieuwe producten, columns, verrassende artikelen en bijzondere acties.”

 

Inspireren

Dirk Bouman ziet het inspireren van de ondernemersgeest als een bijkomend doel. “Daarnaast keren wij als uitgeverij terug naar een markt waarin wij voorheen volop actief waren: de Business to Business markt.”  

Van der Tol en Bouman zetten in op een goed verzorgd, zakelijk magazine, vol interessante artikelen, dat ook online volop wordt gepromoot. “Doordat ‘Back 2 Business’ middels alle beschikbare kanalen en ook huis-aan-huis wordt verspreid  in de Duin- en Bollenstreek, ontstaat een unieke vorm en een optimaal zichtbaar product. Op deze manier zijn we completer en concurrerender dan ooit.”  

 

Meer Algemeen nieuws Terug naar het overzicht

Laat uw mening horen, reageer!

Meer nieuws

© 1997-2017 Alles over Katwijk  |  Voorwaarden  |  Disclaimer